Magnus Gustavsson skrev:Känns helt onödigt att byta logga sålänge vi inte tycker vi ska byta namn.
MrPerfect72 skrev:Magnus Gustavsson skrev:Känns helt onödigt att byta logga sålänge vi inte tycker vi ska byta namn.
men du maaste vael aendaa vara enig i att en omroestning nu aer baettre aen i valspurten naesta val?
Magnus Gustavsson skrev:Känns helt onödigt att byta logga sålänge vi inte tycker vi ska byta namn.
pH7.3 skrev:Magnus Gustavsson skrev:Känns helt onödigt att byta logga sålänge vi inte tycker vi ska byta namn.
Om en ny logga inte innehåller bokstäver är det inga problem.
MrPerfect72 skrev:Inget intresse om namnbyte, verkar det.
Vad saegs om en maanad till prioritetsomroestning om ny logga?
Magnus Gustavsson skrev:Jo, men ett namnbyte är mer aktuellt, och innan vi bytt namn (ev), ser jag ingen anledning alls att ändra logga.
Och skulle du inte gilla loggan bränner du ju bara engagemang genom att kriga om det, om det skulle visa sig att vi ska byta namn om ett halvår.
Det gäller att tänka..
fiddur skrev:MrPerfect72 skrev:Inget intresse om namnbyte, verkar det.
Vad saegs om en maanad till prioritetsomroestning om ny logga?
Att ha längre tid för prioomröstningen låter väl rimligt när det är många förslag. Jag tycker dock inte vi är färdiga med diskuterandet än, det kommer fortfarande fram förslag och några av de grova skisserna kan göras till färdiga alternativ.Magnus Gustavsson skrev:Känns helt onödigt att byta logga sålänge vi inte tycker vi ska byta namn.
Det ser jag ingen logik med. På namn-tråden nyss var de flesta väldigt nöjda med namnet, men få är nöjda med nuvarande logotyp, då är det helt rimligt att byta logotyp utan att byta namn.Magnus Gustavsson skrev:Jo, men ett namnbyte är mer aktuellt, och innan vi bytt namn (ev), ser jag ingen anledning alls att ändra logga.
Och skulle du inte gilla loggan bränner du ju bara engagemang genom att kriga om det, om det skulle visa sig att vi ska byta namn om ett halvår.
Det gäller att tänka..
Jag tycker det är en positiv kreativ anda här på logotyptråden, ingen som krigar.
Jag gissar att din tanke om namnbyte handlar om eventuellt framtida samarbete med TilliT, och då är det förstås en annan diskussion än hur nöjda vi på forumet här är med nuvarande namnet... Men, ta det på en namn-tråd då, så att det framgår där att det är fler än MrPerfect72 som är intresserad av namnbyte
joasi skrev:Jag tror jag måste se det får att se om det är en bra idé eller inte. Någon som vill göra ett försök att realisera den?
robwe skrev:Jag tror generellt att man ibland kan behöva intentionsomröstningar när man arbetar med direktdemokrati. Detta för att staka ut huvudinriktningar som man sedan kan elaborera.
Återgå till Partiets utveckling
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster