Förslag: Ta bort möjlighet för MrPerfect72 att blogga i ADs namn
Tid för omröstning: 15/8 - 15/9 2010
Diskussion: viewtopic.php?f=104&t=1070
Han får inte ha möjlighet att logga in på egen hand och skriva ett blogginlägg i Aktiv Demokratis blogg.
MrPerfect72 skrev:Jag har inte brutit gaellande stadgar och modereringsregler.
Ni har tagit bort min bloggpost inte enbart foer mig, men foer medlemmarna att vaerdera. Det finns inget stoed i reglerna foer detta. Jag vet inte om detta aer ett brott enligt Sveriges rikes lag, men jag tycker det aer oetiskt. Ett slags foersoek till mobbning kaenns det som.
robwe skrev:MrPerfect72 skrev:Jag har inte brutit gaellande stadgar och modereringsregler.
Ni har tagit bort min bloggpost inte enbart foer mig, men foer medlemmarna att vaerdera. Det finns inget stoed i reglerna foer detta. Jag vet inte om detta aer ett brott enligt Sveriges rikes lag, men jag tycker det aer oetiskt. Ett slags foersoek till mobbning kaenns det som.
Fast du kunde ju alltid ha skrivit bloggposterna i forumet först för en bedömning, istället för att lägga upp dem i bloggen direkt vilket var det som hände. Om dessa blogg-poster raderades, så tror jag bara att du ska vara glad åt att eventuellt bevismaterial som talar till din nackdel kan ha förstörts.
Dessutom förstår jag inte varför du hela tiden pratar om stadgar och modereringsregler som om dessa var de enda regler du är tvungen att respektera. Är inte detta en fråga som rör bloggen och som därigenom styrs av tidigare nämnt beslut? Varför fortsätter du att helt sonika bortse ifrån fattade beslut som talar emot din sak?
Anser du inte att följande omröstning är riktig och korrekt? : viewtopic.php?f=15&t=1110&p=8927#p8927
Kan du ange något skäl till varför du inte ska behöva respektera detta beslut?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst