Ja. Du har kanske raett Magnus. Vi ska ha mer tillit. Fraagan om kassoer kommer upp som en punkt i medlemsmoetet. Vore dock bra om Magnus eller jag kan snacka med dig i verkligheten och kanske faa lite referenser saa vi kan kaenna full tillit till dig baade logiskt och kaenslomaessigt.
Jag hoerde ex. att flera personer i ett annat parti kaende sig lurade av en person som i boerjan ingav stor tillit.
Kanske vi kan goera en koll att du inte har naagra anmaerkningar som kan vara till din nackdel osv. Just nu aer det ju inga stora summor vi har i kassan men det kan ju bli andra bullar om ex. Benny Andersson fraan ABBA ger samma summa till oss som han gjorde till Feministiskt Initativ.
Det kan ju vara rimligt att vid dessa omstaendigheter INTE ha fel person vid spakarna. Vi har dessutom persondata som INTE ska hamna i oraetta haender. Jag skulle oenska mig vaeldigt mycket att Magnus aer kvar som kassoer av denna anledning och att endast medlemmar som visat laang och trogen tjaenst skall foeredras till denna post.
Jag foeredrar Magnus som kassoer, men ser gaerna naagon annan med driv som ordfoerande, men om han vaegrar saa har vi ju inte mycket val.