Då kan vi ju komma att skjuta ifrån oss potentiella medlemmar som itne inser att de med sina kompisar kan påverka AD.
Nej, jag tror mer på att jobba på argumenten + presentationen av dem.
Så bråttom har vi inte att vi inte hinner göra detta + få igång ett korrekt fungerande valsystem innan vi börjar jobba utåt på allvar.
Om ni har raett, vilket vore helt ok, varfoer fick vi bara 81 roester?
Om ni har raett, vilket vore helt ok, vafoer fraagar folk hela tiden var vi staar i olika fraagor?
Om ni har raett, vilket vore helt ok, varfoer har Knivsta.nu lyckats och inte vi?
Om ni har raett, vilket vore helt ok, varfoer vaagar ni inte prova motsatt taktik och bevisa att jag har fel?
Svårt att få in ett nytt parti i riksdagen oavsett hur bra det är. Vi hade t.ex. inga resurser...
-De har aldrig hört talas om ett parti som vårt och tror alla partier måste "stå ngnstans"
Har de (Knivsta.nu)? Tror inte de tycker det själva. Dessutom ha de endast lyckats attrahera några som råkar tycka samma sak som grundarna, politiskt alltså. Som vilket parti som helst mao. Vi har ett helt annat fokus; den enskilde, tänkande medborgaren.
Pga vi kan lättare avfärdas då som kommunister/invarndrarfientliga/nazister whatever.
Ibland är det bra att hålla sig till en inslagen strategi, även om allt tar längre tid än beräknat.
Vår hemsida är ett skämt, valsystem likaså, vi har inte nått kritisk massa i form av aktiva medlemmar etc.
Hade vi det så hade jag idag varit beredd att pröva plan B.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster