När vi/jag nu ska kontakta alla medlemmar. Helst via IRL/videochatt/telefon men kanske via chatt eller email. Vad ska vi fråga?
Här är några saker jag tänker på just nu:
Är adress, email och kontaktuppgifter aktuella?
Vad är säkraste sättet att kontakta dig?
Vilken kanal är smidigast förkommunikation och arbete? Email, G+, FB, Skype, etc?
Vilka dagar och tider kan du va med på arbetsmöten IRL eller via nätet?
Vad tycker du om blogg-nyhetsbreven, forumsammandragen, forumnotiserna, GOV-notiserna, FB-inläggen, twitterinläggen ,youtubeinläggen, G+inläggen, etc? Vilka får du? VIlka läser du? Varför?
Hur tipsar du om AD? Muntligt, FB, blogg, etc? Vad skulle få dig att tipsa mera?
Vill du delta i fysiska möten eller aktiviteter? I vilka orter?
Vilken arbetsgrupp vill du vara med I?
Vad har du för färdigheter och egenskaper du vill bidra med?
Vad har du för resurser? Filmkamera, tryckeri, lokal, etc.
Vad har du för kontakter? Organisationer, personer, etc.
Hur många namnunderskrifter har du samlat in?
Vad tycker du om framsidan på webben? Vad tycker du om respektive flik? Forum? Etc.
... mera?