Josef Boberg skrev:Jonas - på den gamla sidan - så fanns det, såvitt jag minns, ingen "läs mer"-funktion - utan hela partiprogrammet kom upp = bl a den första bilden syntes ju då direkt på skärmen
När jag försommaren 2008 hittade dit - så skrollade jag nog bara över det - och måhända också läste något här och där. Men vad jag mindes - som gjorde att jag kom tillbaka var bilderna: "En bild säger mera än tusen ord !"
Fråga 1
Går det att ta bort den nuvarande "läs mer"-funktionen på partiprogrammet ? - så att därmed första bilden kommer upp direkt
Fråga 2
Går det att lägga in partiprogrammet - som en färgad större flik i öppningssidan huvud = (i raden där det står "Direktdemokrati", "om Aktiv Demokrati", "Engagera dig", "Press" och "Kontakt") ? - så att det syns direkt - oavsett hur man har kommit fram till AD.
Jag har just googlat mig till AD - och hamnade då på sidan "Din makt över Sveriges politik". Där MÅSTE jag då klicka på knappen "Aktiv Demokratis blogg" - för att sen trycka på knappen "partiprogram" i högermarginalen - för att komma till partiprogrammet.
Det känns "knökigt" för mig som vet att det är som det är - och hur kan då ej en förstagångsbesökare uppleva att det är ?
Magnus Gustavsson skrev:Jag tycker många av dina åsikter är bra, Hans!
Vi kan säkert förbättra och uppdatera mycket i partiprogrammet.
jonas skrev:"Läs mer" visas bara om du tittar på partiprogrammet i arkivet bland andra inlägg.
jonas skrev:Josef Boberg skrev:Allt som rör "vår politik" och direktdemokrati ligger i den blå fliken. Det inkluderar partiprogram. Innehållet i den fliken bör motsvara innehållet i partiprogrammet.
Josef Boberg skrev:Taaack - Jonas - för Dina förtydliganden - för äääntligen fattar jag färg-logiken i upplägget
jonas skrev:Josef Boberg skrev:Taaack - Jonas - för Dina förtydliganden - för äääntligen fattar jag färg-logiken i upplägget
Nuu vet jag. Vi ska ha ett GEM i kanten som kan guida besökare runt webbplatsen med en liten söt film!
gilroitto skrev:Jag gillar det nya förslaget. Jag har gjort små justeringar det första kapitlet för att ge större flyt och tagit bort 2 upprepningar. Jag bidrar gärna mer imorgon då jag har mer tid
Magnus Gustavsson skrev:Jag tycker många av dina åsikter är bra, Hans!
Vi kan säkert förbättra och uppdatera mycket i partiprogrammet.
3/12/2011 - Typewith.me experienced a database crash. We are currently working on restoring old pads to a seperate site, and will post a link if and when that data becomes available! We apologize for the inconvenience!
Återgå till Partiets utveckling
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster