Magnus Gustavsson skrev:Jag efterlyser en flytt av bloggen aktivdemokrati.wordpress.com på ett sätt som inte spolierar statusen bloggen har i knuffs sökmotor.
mona sahlin 2 562
fitta 540
sahlin 83
Magnus Gustavsson skrev:Jag ville veta vad du gjort för att behålla statusen och nu vet jag det, tack.
Får kolla upp om det är så man ska göra..
Kan du länka till WP där de säger att det kostar 12$?
Roger skrev:På wordpress.com så talar vi ju om var vi finns nu. Så vad är nyttan med redirect?
Roger skrev:Vad är det för "status" vi skall behålla på knuff? Jag hittar inte oss i topp 50 och måste söka aktivt på Aktiv Demokrati eller direkdemokrati för att hitta bloggen. Var hittar man bloggens knuffpoäng? På wordpress.com så talar vi ju om var vi finns nu. Så vad är nyttan med redirect?
Magnus Gustavsson skrev:Statusen är att om du söker på t.ex direktdemokrati på knuff.se, så kommer fortfarande rätt högt upp inlägg från gamla AD-bloggen upp.
jonas skrev:Det var då h*e vad mycket skit-taggar det låg i bloggen.
Såg ut som att "någon" slängt in varenda svärord och könsord han kunde komma på.
Jag har rensat bort över 90% av taggarna nu.
Roger skrev:Magnus Gustavsson skrev:Statusen är att om du söker på t.ex direktdemokrati på knuff.se, så kommer fortfarande rätt högt upp inlägg från gamla AD-bloggen upp.
De sorteras i tidsordning först. Jag förväntar mig ingen aktivitet på vår gamla blogg framöver, så vi kommer att försvinna från tidshorisonten på knuff. Så jag ser inte nyttan av redirect.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster