sundrik skrev:Skall det bytas namn, så är det ju dumt att fundera på logotyper. Jag har missat totalt att det var namnbyte på gång. Lika bra att låsa tråden om logotyp då.
Lyssna inte på MrPerfect72.
sundrik skrev:Skall det bytas namn, så är det ju dumt att fundera på logotyper. Jag har missat totalt att det var namnbyte på gång. Lika bra att låsa tråden om logotyp då.
MrPerfect72 skrev:Namnbyte innan logosnack samt involvera alla dd-partier i namnvalet?
jonas skrev:sundrik skrev:Skall det bytas namn, så är det ju dumt att fundera på logotyper. Jag har missat totalt att det var namnbyte på gång. Lika bra att låsa tråden om logotyp då.
joasi skrev:Jag skulle hellre se att webgruppen gör bedömningen när det är dags att flytta över.
joasi skrev:Jag tycker fortfarande att den nya sidan känns lite ofärdig
joasi skrev: - dels layoutmässigt,
joasi skrev:och dels saknar jag en tydlig länk till forumet,
joasi skrev: m.fl sidor som ännu inte är skrivna/inlänkade.
joasi skrev:Finns det någon som är duktig på layout i webbgruppen? Det skulle nog behövas.
joasi skrev:Jag tar mig friheten att börja fylla på reglementet med tagna beslut nu, även om omröstningen om valsystemsförrättare har några dagar kvar.
jonas skrev:Delvoriah har gjort layouten, som du sett refererad till under minst en vecka nu.
Har du några synpunkter på den?
robwe skrev:En sak jag är lite tveksam till är pilarna, de små nedhängande trianglarna, under menyerna. Detta bryter sig visuellt mot popup-menyerna, som upplevs hänga lite för långt nedanför och osammanhängande. Dessutom så har någon sagt att det tydligen inte ska vara så bra feng-shui att ha trianglar med i designen http://sv.wikipedia.org/wiki/Fengshui
robwe skrev:Förresten är det lite tomt under den högra menyn. Kan man flytta in en ruta där med t.ex. citat om direktdemokrati, eller ett urval av aktuella omröstningar?
jonas skrev:joasi skrev:Jag skulle hellre se att webgruppen gör bedömningen när det är dags att flytta över.
Webbgruppen är eniga om att det är dags att flytta över.
jonas skrev:Jag har haft layouten på remiss i iaf en vecka om inte mer. Synpunkter emottages.
jonas skrev:joasi skrev:och dels saknar jag en tydlig länk till forumet,
Den kommer att ligga under "medlemsarea" vars länk du hittar uppe till höger på sidan.
jonas skrev:joasi skrev: m.fl sidor som ännu inte är skrivna/inlänkade.
Vad är det mer du saknar?
jonas skrev:sundrik skrev:Skall det bytas namn, så är det ju dumt att fundera på logotyper. Jag har missat totalt att det var namnbyte på gång. Lika bra att låsa tråden om logotyp då.
Plusgiro: 141 28 90-4, Payson
Org. nr. : 80 24 20-0241
robwe skrev:Jag skulle kunna hjälpa till att formulera texterna. Var, när och hur loggar jag in för att göra detta? Jag behöver något slags användar-id gissar jag...
jonas skrev:robwe skrev:Jag skulle kunna hjälpa till att formulera texterna. Var, när och hur loggar jag in för att göra detta? Jag behöver något slags användar-id gissar jag...
Jag har lagt till dig nu. Du bör ha fått ett brev med inloggningsuppgifter.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster