sundrik skrev:Skall det vara talesman/kvinna, så borde väl dom nominerade ställa upp med namn, ålder, yrke/sysselsättning och härkomst. Det måste väl vara det minsta man kan begära.
Välkommen sundrik
Vi använder alias här mest av praktiska skäl. Det är okej att vara anonym, men alla kandidater här har lämnat ut sina namn i forumet, så jag ser inget som hindrar mig att förtydliga:
robwe: Robert Wensman, som skrev partiprogrammet om jag förstått det rätt?
fiddur: Fredrik Liljegren, jag... född 76, oanonym; se länkarna från
http://fredrik.liljegren.org/Magnus Gustavsson: Suttit på många av posterna och hållit igång AD i många år. Var nu med och startade TilliT inför valet, men är fortfarande aktiv i AD.
MrPerfect72: Martin Gustavsson (ej nära släkt med Magnus); se bloggposterna i aktivdemorakti.wordpress.com innan de eventuellt tas bort.
Vi har inte presenterat kandidaterna så noga för att vi som ställer upp har debatterat aktivt här på forumet. Du kan gå in på respektive användare och lista inlägg, för att se hur vi uttrycker oss i skrift. Martin och Magnus kan nog ge länkar till videosnuttar, något jag inte har; vet inte hur det är med robwe. Söker du på min e-postadress
fredrik@liljegren.org bör du hitta en del jag skrivit på engelska i diverse nerd-sammanhang...