av jonas » 2011-05-04 21.34
Tyvärr så tar sammandragen för lång tid på sig för vårt webbhotell som bara tillåter PHP-program att köras en viss tid. Resultatet blir att den försöker på nytt. Vissssa får många och andra får kanske inte något sammandrag.
Den som känner sig manad får gärna ta på sig att göra något åt detta.
Nu har jag ändrat så att förvalsinställningen är att enbart skicka första posten i varje tråd. Det kommer förhoppningsvis göra att tillräckligt många sammandrag hinner gå iväg för att det inte ska bli lika mycket fel.
Men jag tror inte det är tillväckligt.
Den som vill ha alla breven i sammandragen behöver gå in i sina inställningar och ändra det.
Jag tror att det är ett bra förhandsval att bara visa första i varje tråd för att:
1. Om man verkligen är intresserad av tården kan man gå till forumet och välja att bevaka tråden.
2. Det ger ett milt incitament att skapa en ny tråd i rätt forum istället för att bara kommentera där man råkar vara för tillfället och skriva om något som inte hör till tråden. Den som gör sig besväret att starta en ny tråd när det ska vara en ny tråd får fördelen att få fler läsare.
Aktiv Demokrati byter namn till Direktdemokraterna.
Vi håller på att migrera till
http://www.direktdemokraterna.seDeltag i våra möten för att hjälpa till att föra partiet framåt.