Forum

Förvirrande med dubbla sajter

Utveckling av hemsidan

Förvirrande med dubbla sajter

Inläggav ff » 2014-05-27 20.49

Inför valet - vilket gäller redan nu - är det extra viktigt med tydlighet och enkelhet i kommunikationen. Är det inte hög tid att flytta över sidorna under Aktiv Demokrati till Direktdemokraterna? Ibland tvekar jag själv - om än bara något ögonblick: Hur var det nu - hade partinamnet ändrats? Eller: På vilken sajt finns den informationen? Och jag är ändå bra mycket mer initierad än de flesta väljare. Risken är uppenbar att åtskilliga skriver Aktiv Demokrati på valsedeln eller att det bidrar till att man bara ser ett myller av småpartier. Om namnet Aktiv Demokrati inte finns längre så bör inte heller sajten med det namnet finnas!
ff
 
Inlägg: 34
Registrerad: 2014-04-06 12.28

Re: Förvirrande med dubbla sajter

Inläggav joasi » 2014-05-27 21.46

Instämmer. Att lämna den här webbsidan och forumet att självdö är ingen bra strategi.
Välkommen förresten, ff och andra, till den nya FB-sidan om flytande demokrati. Det är en parti- och organisationsoberoende informations- och diskussionsplats.
https://www.facebook.com/flytandedemokrati
joasi
Medlem i partiet
 
Inlägg: 1187
Registrerad: 2006-09-17 20.34
Ort: Stockholm

Re: Förvirrande med dubbla sajter

Inläggav jonas » 2014-05-30 21.47

ff skrev:Inför valet - vilket gäller redan nu - är det extra viktigt med tydlighet och enkelhet i kommunikationen. Är det inte hög tid att flytta över sidorna under Aktiv Demokrati till Direktdemokraterna?


Meningen var att allt skulle ske tydligt och slagkraftigt med ett press-släpp.

Detta press-släpp har vi filat på i många många veckor nu och kommer förhoppningsvis att bli klar med det snart.

Nya webbplatsen har lanserats och vi har talat om detta väldigt tydligt på Facebook.

Nu har jag lagt upp notis om detta även här på denna webbplatsen.

Och jag kommer att lägga upp press-släppet som en bloggpost när det är klart.
Aktiv Demokrati byter namn till Direktdemokraterna.
Vi håller på att migrera till http://www.direktdemokraterna.se

Deltag i våra möten för att hjälpa till att föra partiet framåt.
Användarvisningsbild
jonas
Medlem i partiet
 
Inlägg: 3687
Registrerad: 2006-09-18 22.57
Ort: Göteborg


Återgå till Webbplats



Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster

π