robwe skrev:(ps: man borde ha ett "stealth mode" på aktiv demokratis hemsida som gör att allt bara blir svartvitt utan bilder. Speciellt nu när bakgrunden blivit så fin. Mycket lättare att använda då när man sitter på öppet kontorslandskap och inte vill skylta allt för mycket om vad man håller på med... )
...och vad har dessa sidor för budskap? Och vad ska AD förmedla? Och varför träden? Det kanske inte är fel med en bild, men jag tror inte att just den bilden är helt rätt för AD. Partiet ska skapa förtroende. Ni ska få Sveriges befolkning att känna: Ja - dessa kan jag lita på! Hade en okänd bank haft regnbågar på sin sida, så hade förmodligen ganska många ifrågasatt deras trovärdighet att hantera deras pengar. Detsamma gäller ett parti - även om det är ett parti som talar om ett helt nytt valsystem.
Delvoriah skrev:jds skrev:Mycket snyggt, Delvoriah! Jag gillar ditt hundkex, det funkar mycket bra som tapet. Vad tror ni om att använda det som tapet på webbsidan?
Tack. Det var min tanke (...eller förhoppning kanske) om att det skulle användas på hemsidan.
Jag kan tänka mig en sommaräng full med hundkex.
Lägg gärna upp det du har i vektorformat så det kan läggas upp.
Vad sägs om att låta det svarta strecket i menyn gå ända ut i kanterna?
joasi skrev:Bakgrunsbilden är snygg på min iPad; där hamnar all text på semitransparent vit bakgrund, men fungerar sämre i IExplorer eftersom en hel del text hamna direkt på bakgrundsbilden där och blir svår att läsa.
MrPerfect72 skrev:Jag fick inget svar på min fråga. Klarar servern av publicitet i media med en sådan megabild som bakgrund?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster