Forum

Postadressen till Aktiv Demokrati

Postadressen till Aktiv Demokrati

Inläggav jonas » 2011-02-19 17.15

Hej. När organisationen registrerades för organisationsnummer 2004 vid skatteverket, anmäldes Robwes dåvarande adress.

Robwe har flyttat och mycket har hänt sedan dess. Vi behöver en ny adress till organisationen.

Jag skyndar mig med röstsystemet så att vi snart kan byta ordförande. Så jag vill gärna inte stå som adress för partiet. ... Andra alternativ skulle kunna vara kassör eller sekreterare. Eller kanske en kontorslokal.

Vad ska vi ha för adress till partiet?
Aktiv Demokrati byter namn till Direktdemokraterna.
Vi håller på att migrera till http://www.direktdemokraterna.se

Deltag i våra möten för att hjälpa till att föra partiet framåt.
Användarvisningsbild
jonas
Medlem i partiet
 
Inlägg: 3687
Registrerad: 2006-09-18 22.57
Ort: Göteborg

Re: Postadressen till Aktiv Demokrati

Inläggav gilroitto » 2011-02-19 21.42

Om ingen annan hellre vill så har jag iaf en stabil adress och stabil partitillhörighet.

/Gil
/Gil Roitto
Användarvisningsbild
gilroitto
Medlem i partiet
 
Inlägg: 787
Registrerad: 2006-09-03 00.33
Ort: Malmö

Re: Postadressen till Aktiv Demokrati

Inläggav Josef Boberg » 2011-02-19 23.38

jonas skrev:Jag skyndar mig med röstsystemet så att vi snart kan byta ordförande.

...eller bifalla att wår nuvarande fortsätter. Oddsena för det - för en som får igång AD´s partiprograms andning (ett bättre fungerande röstningssystem) - är nog tämligen goda - som jag ser det.

I o f s så kan jag ha fel i det - men det tror jag ej alls själv på.
Det finns Något i Allt... :idea:
Samverkan Är Win-Win för Alla. :roll: Motverkan ger vinnare och förlorare = Alla blir förlorare över tid sett - punkt.
Användarvisningsbild
Josef Boberg
Medlem i partiet
 
Inlägg: 350
Registrerad: 2008-10-19 21.26
Ort: Laholm

Re: Postadressen till Aktiv Demokrati

Inläggav haja » 2011-02-20 23.09

Hjälper gärna till med adress och kontorslokal. Men vill gärna ha en bra plattform att gå vidare med först med reviderat partiprogram och kanske förändrade partistadgar, om så behövs, och mer tilltalande lättnavigerad webb.
(Jag kan ordna en officiell plats i Stockholm city, utan kostnad till och börja med.)
Användarvisningsbild
haja
Medlem i partiet
 
Inlägg: 460
Registrerad: 2011-01-06 23.11
Ort: Stockholm

Re: Postadressen till Aktiv Demokrati

Inläggav gilroitto » 2011-02-21 00.28

Hans förslag låter betydligt bättre.
/Gil Roitto
Användarvisningsbild
gilroitto
Medlem i partiet
 
Inlägg: 787
Registrerad: 2006-09-03 00.33
Ort: Malmö

Re: Postadressen till Aktiv Demokrati

Inläggav jonas » 2011-02-21 00.36

Hans Jangeby skrev:Hjälper gärna till med adress och kontorslokal. Men vill gärna ha en bra plattform att gå vidare med först med reviderat partiprogram och kanske förändrade partistadgar, om så behövs, och mer tilltalande lättnavigerad webb.
(Jag kan ordna en officiell plats i Stockholm city, utan kostnad till och börja med.)


Syftet med postadressen är att ha något att ange exempelvis för bidragsansökan eller praktikplatsansökan.
Aktiv Demokrati byter namn till Direktdemokraterna.
Vi håller på att migrera till http://www.direktdemokraterna.se

Deltag i våra möten för att hjälpa till att föra partiet framåt.
Användarvisningsbild
jonas
Medlem i partiet
 
Inlägg: 3687
Registrerad: 2006-09-18 22.57
Ort: Göteborg

Re: Postadressen till Aktiv Demokrati

Inläggav hasseing » 2011-02-24 20.38

jonas skrev:
Hans Jangeby skrev:Hjälper gärna till med adress och kontorslokal. Men vill gärna ha en bra plattform att gå vidare med först med reviderat partiprogram och kanske förändrade partistadgar, om så behövs, och mer tilltalande lättnavigerad webb.
(Jag kan ordna en officiell plats i Stockholm city, utan kostnad till och börja med.)


Syftet med postadressen är att ha något att ange exempelvis för bidragsansökan eller praktikplatsansökan.


instämmer.
hasseing
Medlem i partiet
 
Inlägg: 39
Registrerad: 2011-02-10 22.31
Ort: Trelleborg


Återgå till Partiets utveckling



Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster

cron
π