gilroitto skrev:Josefs kritik mot dominansen anser jag obefogad, efersom den beror på engagemang från hans sida (som jag är tacksam för då det har lyft oss och dragit med fler i engagemang) och icke-aktiviteten från övriga.
gilroitto skrev:Och jag respekterar din åsikt fullt ut.
joasi skrev:Jag har skrivit lite mer på partiprogrammet. Tycker fortfarande att det är mycket som saknas eller inte är så effektivt formulerat, men jag tror det kommer att bli riktigt bra i slutändan.
jonas skrev:joasi skrev:Jag har skrivit lite mer på partiprogrammet. Tycker fortfarande att det är mycket som saknas eller inte är så effektivt formulerat, men jag tror det kommer att bli riktigt bra i slutändan.
Du är också med på att detta handlar enbart om inlednignen och att övriga delar av partiprogrammet kommer att vara oförändrade?
gilroitto skrev:Bara för att jag ska förstå anlednignen till önskemålet om att behålla resten av partiprogrammet: vad anser ni är värdefullt i de delarna som är synd att gå miste om i ett partiprogram?
jonas skrev:Jag tror det är enklare att ändra partiprogrammet genom att göra många små ändringar.
jonas skrev:Tidigare försök till nya partiprogram har inte gått igenom eftersom det kastade ut nästan allt i nuvarande program.
jonas skrev:Jag har sagt förut, och säger igen: Jag tycker att många delar av partiprogrammet bör vara underlag för ett stort antal uppslagsord, FAQs och andra sidor på webbplatsen. Vi borde skapa dessa sidor innan vi eventuellt stryker motsvarande innehåll från partiprogrammet:
Hans Jangeby skrev:Det som kallas inledning i partiprogrammet kan räcka.
...
Det första vi bör enas om är ett enkelt övergripande partiprogram vad AD vill.
Det ska vara kort och kärnfullt som är enkelt att förstå av alla. Svårare än så är det inte.
Hans Jangeby skrev:Det som kallas inledning i partiprogrammet kan räcka. Övrigt kan länkas som separata dokument, eftersom det handlar om teknik, vad DD är -och hur man röstar i AD.
Återgå till Partiets utveckling
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster