Forum

Namnunderskrifter snart klara!

Namnunderskrifter snart klara!

Inläggav Magnus Gustavsson » 2010-09-29 00.23

Just nu har jag räknat samman att vi har 1222 underskrifter för att registrera partibeteckningen Aktiv Demokrati för val till Riksdag och EU-parlament!
Hoppas vi snart kan lämna in detta till myndigheterna, och ägna oss åt mer produktiva sysslor!
Tänk inte 4%, det är det de etablerade partierna vill få dig att göra.
Tänk på framtiden och vad Du vill att Sverige skall vara.

MVH/
Magnus
Användarvisningsbild
Magnus Gustavsson
Medlem i partiet
 
Inlägg: 3111
Registrerad: 2006-01-18 00.54
Ort: Hindås

Re: Namnunderskrifter snart klara!

Inläggav jonas » 2010-09-29 00.39

Jonas Liljegren och 20 andra gillar detta.
Användarvisningsbild
jonas
Medlem i partiet
 
Inlägg: 3687
Registrerad: 2006-09-18 22.57
Ort: Göteborg

Re: Namnunderskrifter snart klara!

Inläggav fiddur » 2010-09-29 08.13

Det låter utmärkt!

Vi bör ha lite maginal när vi lämnar in; det är bara underskrifter från personer med rösträtt till riksdagen vid tiden för underskriften som räknas, det kan lätt ha missats vid insamlandet.

Av respekt för de som skrivit under tycker jag att vi skall ta det till Notarius Publicus, men det kanske var din tanke också Magnus?

(Magnus, det var aldrig min avsikt att insinuera att du skulle strunta i uppgiften som partiombud, bara att du kanske inte var lika motiverad att driva det aktivt. Men om du nu ser en framtida sammanslagning som möjlig förstår jag ditt fortsatta intresse bättre.)
/ Fredrik Liljegren
Användarvisningsbild
fiddur
Medlem i partiet
 
Inlägg: 643
Registrerad: 2009-07-22 04.19
Ort: Göteborg

Re: Namnunderskrifter snart klara!

Inläggav MrPerfect72 » 2010-09-29 16.40

Jag har samlat in massvis av dessa och gav dessa till Magnus och ser gaerna att han aer partiets ombud och aer med i AD eller vilket namn vi aen vaeljer. Jag har 100% tillit till Magnus foer denna uppgift.
http://valsamverkanspartiet.wordpress.com/ - Valsamverkan som kommer gynna demokratin och AD
Användarvisningsbild
MrPerfect72
 
Inlägg: 3093
Registrerad: 2006-01-18 09.52


Återgå till Partiets utveckling



Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster

cron
π