Jag fick konto här och vet inte vad som gäller egentligen... Tycker att det här verkar intressant, även om jag efter en snabb koll kan konstatera att partiet är "litet men naggande gott".
Noterade att jag inte har skrivrättigheter i arean "utanför ämnet" där jag anser att presentationer som denna borde ha legat. Kan någon förklara hur detta funkar ?
Jag tror nog aldrig att jag kommer att bli aktiv i något parti i den gängse meningen.Styrelsemöten etc passar jag inte alls till. Däremot skulle jag nog kunna tänka mig att dagligen skriva på ett partiforum, vilket ju är aktivitet i den mening jag ger begreppet.Skulle även kunna tänka mig vara aktiv i valrörelser etc, bara jag slipper vara allvarlig representant för ett parti och vad andra tycker ! Som person står jag för en kristen social konservatism och har faktiskt min bakgrund i vänstern som jag lämnade för en massa år sen.
Jag har ett forum "Ett Annat Sverige" http://avos.egetforum.se som jag inte skriver på så mycket just nu eftersom jag hellre skriver på andras fora.