Hej
Denna tråd är en öppen fortsättning på mailväxlingen. Det rör ju sig inte om några hemligheter, utan alla som har intresse av att komma är välkomna.
Martin Lindeskog kunde ju inte komma denna måndag eller tisdag, men däremot nästa vecka samma dagar. För min del jobbar jag natt. Om tiderna är schematiska kanske det skulle funka att ses i Varberg, Herberts kafé, exempelvis kl. 12:00, antingen måndag den 25 (eller dagen därpå).
ML och jag kommer då i alla händelser, sannolikt även någon till från vårt håll, förutom att ni får se kafét där.
Jag föreslår ett huvudsakligt diskussionsämne: "Hur fysiska mötesplatser (och virtuella instrument) kan användas för att förverkliga er (vår) vision. Jag tror även att frågan om första kundnytta bör tas upp även för ett gratis instrument, eftersom folk i allmänhet är lata. Dvs. vilken inledande kundnytta är det som får folk att hoppa på? Jag tror att avancerad torrkörning utan praktisk tillämpning exempelvis skrämmer bort folk.
Är någon intresserad av att engagera sig djupare i mötesplatskonceptet som sådant (kombinerat med det andra) är inte dörrarna stängda där heller. Jag tror korsvis utbyte även ur intressesynpunkt skulle kunna bli hur bra som helst.
MVH /Kåre