Magnus Gustavsson skrev:Jag röstade på politiker för det svenska systemet är bundet till personliga mandat.
Alltså, jag röstade på AD i valet 2006...
Makthavare i EU skrev:Magnus Gustavsson skrev:Jag röstade på politiker för det svenska systemet är bundet till personliga mandat.
Alltså, jag röstade på AD i valet 2006...
Vem röstade Magnus på i det svenska valsystemet 2006 u.p.a.???
A är EN enskild fysisk person med eller utan rösträtt lokalt i EES/EU?
B är EN juridisk person som inte kan förneka ansvar lokalt i EES/EU?
C är EN kollektiv grupp som kan förneka ansvar/RISK lokalt i EES/EU?
Jag överlåter inte min enskilda MAKT att värdera, värdesäkra och välja svensk lagstiftare och kontrollmakt till politiskt parti som på valsedlar inte vill, vågar eller kan redovisa vem som får partibidrag eller stöd av det allmänna i tid och rum, lokalt på den inre fria gemensamma marknaden.
Magnus Gustavsson skrev:Men du hade kunnat rösta på AD, vi redovisar allt..
Magnus Gustavsson skrev:Nu hänger jag inte med längre...hur skulle vi få med det på våra valsedlar?
Man får inte skriva ngt annat än partinamn och ett antal kandidater på en valsedel enligt vallagen.
Martin Gustavsson skrev:Vi aer en ideell foerening. Detta faar INTE redovisas paa valsedeln saavida det inte ingaar i namnet givetvis. Hade vi faatt det hade vi kanske gjort det.
Makthavare i EU skrev:Martin Gustavsson skrev:Vi aer en ideell foerening. Detta faar INTE redovisas paa valsedeln saavida det inte ingaar i namnet givetvis. Hade vi faatt det hade vi kanske gjort det.
Vem förbjuder en svensk ideell förening med säte lokalt på den inre FRIA gemensamma MARKNADEN att redovisa om partiets RESURSER kan producera RESULTAT i total harmoni med EG-rätt och EG-domstolens företräde och rättspraxis lokalt på den inre gemensamma marknaden?
Magnus Gustavsson skrev:
Vallagen, stiftad av de andra riksdagsledamöterna tidigare.
Så för att förändra den behöver vi komma dit själva.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster