Forum

Mediakontakt

Säg HEJ och presentera dig själv.
Har du frågor eller funderingar?

Mediakontakt

Inläggav zwetsloot » 2013-09-18 07.07

Jag haqp kollat lghte på piratpartiet å vad de sysslar med. Vi har ju vissa likheter,tex att både dom å vi nu står utanför riksdagen men vill in. Jag tror även att vi är konkurenter om ungefär samma väljargrupper. Piratpartiet ligger klart före oss i vad beträffar partiets uppbyggnad etc av naturliga skäl då vi står i/för en strukturomvandling nu. Men de har ngra saker(som väl de flesta partier har)som vi med borde ha i/för partiet,tex en presskontakt med ett telefon-nummer dit reportrar,journalister å media kan vända sig för frågor och kontakt. De skriver kontirnueligt pressmeddelanden insändare och artiklar,ngt som vi med borde syssla med även om vi i grund är ett enfrågeparti. Men vi skulle kunna profilera förslag på delegat-röstning där partiet driver olika linjer(i a f minst 2,ja lr nej)för att sätta väljarna i'arbete'. Fins det personresurser till ett slikt arbete på nationellt'riksdags'plan? En bra ide?
zwetsloot
 
Inlägg: 6
Registrerad: 2013-07-12 22.32

Re: Mediakontakt

Inläggav peteri » 2013-09-18 07.46

Resurser för att skriva artiklar är det ont om.
peteri
Medlem i partiet
 
Inlägg: 424
Registrerad: 2012-06-30 15.45
Ort: Göteborg

Re: Mediakontakt

Inläggav zwetsloot » 2013-09-18 12.59

Jag skriver gjärna utkast t artiklar,både debattartiklar å andra typ ämnesartiklar. Skal jag skriva på en ny tråd i s f? Så att ni andra ges möjlighet att komma med synpunkter å t att korrigera mig när jag e ute å flummar : )¤= ?
zwetsloot
 
Inlägg: 6
Registrerad: 2013-07-12 22.32

Re: Mediakontakt

Inläggav peteri » 2013-09-18 14.14

Vill du göra det är du mer än välkommen Hans. Vad tänker du för tema?
peteri
Medlem i partiet
 
Inlägg: 424
Registrerad: 2012-06-30 15.45
Ort: Göteborg

Re: Mediakontakt

Inläggav zwetsloot » 2013-09-18 21.50

Den förrsta artiklen blir en debbatt för ngn av d stora dagstidningarna där jag nog kaxar upp mig lite,säger vad som e på g från oss,kräva vår plats i den debatten. Även berätta om vad de andra e förena m sin bristande respekten f medborgaren,var å en av dom.avsluta m hur en ny verkli.ghet som vid komunala å nationella mandat ändrar på dagen m mandat verkligheten f etablissemanget,welcome to a brand knew world,crimßon towers. Jag e trött nu somnar næstan m har d uppstyrt uppe på kontoren där ligger flera klara. Men när jag e upplagd å dessutomblidat min tid så jag har m d allra senaste fr oss.trött,gonatt
zwetsloot
 
Inlägg: 6
Registrerad: 2013-07-12 22.32


Återgå till Övrigt



Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster

π