Forum

Aktivitetsförslag för att skaffa publicitet

Säg HEJ och presentera dig själv.
Har du frågor eller funderingar?

Aktivitetsförslag för att skaffa publicitet

Inläggav Simon B. » 2006-06-22 11.02

Förslag till aktiviteter för att "lansera" ideerna hos aktivdemokrati.se:

- En musikfestival där omröstningen sköts inom det informations- och röstnings-system. Kanske två parallella, där det ena är "EuroVision-fast-på-Rätt-Sätt" och den andra tar svenska artister (finns nog att hitta hos http://www.last.fm och liknande omröstningssajter).

- Paneldebatt ang. eventuella risker med maktförskjutning till de som är mest övertygande i en internetbaserad miljö (för mycket makt till unga människor? För mycket handikappade som ges chans att göra karriär som expertdelegater?)

- Fler ideer?
Simon B.
 

Inläggav Magnus Gustavsson » 2006-06-22 11.05

Bra ideer, Simon!
Artister för livet är ju lediga..;-)
Skämt å sido, helt klart behöver aktiviteter som dessa genomföras!

Du är välkommen med mer input! Varför inte som medlem?
Tänk inte 4%, det är det de etablerade partierna vill få dig att göra.
Tänk på framtiden och vad Du vill att Sverige skall vara.

MVH/
Magnus
Användarvisningsbild
Magnus Gustavsson
Medlem i partiet
 
Inlägg: 3111
Registrerad: 2006-01-18 00.54
Ort: Hindås

Inläggav Simon B. » 2006-06-22 11.18

Jag väntar pa epost med lösenord. Skickar ni ut lösenord direkt till mottagaren eller via en mailserver?
Min epostadress använder gralistning som kräver att tidigare okända avsändare skickar brevet tva ganger. Reguljära mailservrar förstar sig pa begäran om omsändning, men forum och webbskript klarar ibland inte detta. Ibland kan jag snabba upp det hela med "skicka ut lösenord igen"-knappen, men i nuläget sitter jag i en "moment 22"-situation och hoppas att ni har en riktig mailserver och att jag därmed kommer fa mitt registreringsmail senare under dagen -- Ah! Nu kom det fram! Tydligen var det endast en fördröjning i systemet. Jag loggar in.
Simon B.
 

Inläggav Gäst » 2006-06-22 11.22

Update: Jag fick mail som bekräftar registrering, men jag kan fortfarande inte logga in.
* Om det är en fördröjning, kanske ni kan berätta om den i bekräftelsemail samt pa registreringssidan?
* Kan det vara problem med att jag använder en punkt i mit forum-inloggningsnamn?
Gäst
 

Inläggav Simon B. » 2006-06-22 11.35

Dumt av mig: jag väntar säkert pa admin-godkännande, som det faktiskt star beskrivet ungefär där jag ville se det. (Jag skyller pa sömnbrist.) Aterkommer.
Simon B.
 


Återgå till Övrigt



Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster

cron
π