Hej,
Tony heter jag. Jag måste börja med att säga att jag är glad att ha lyckats orientera mig hit till Aktiv Demokrati och dess forum. För jag visste inte att det fanns en rörelse i Sverige som aktivt börjat försöka upplysa kring den semi- och låtsasdemokrati vi de facto lever i, i Sverige och i övriga Europa i synnerhet, bortsett då från Schweiz och föräsker få till förändringar kring detta på allvar.
Nu är jag lite ny här och hittar inte riktigt runt här på forumet eller har någon gedigen kontakt med etablerade medlemmar. Men min ambition är att komma in i partiet och aktivt kontribuera med stoff som kan vara av högsta relevans. Det är även svårt för mig att veta exakt hur långt man lyckats etablera sig som parti mer än att föra debatt och upplysning här på forumet, vilket är oerhört bra förvisso, men jag skulle gärna vilja att man flyttade fram posistionerna och finslipar på partiets strategier.
Så om någon kan guida mig fram till hur ledningen ser ut idag i partiet och hur man organsierar sig m.m. så vore jag oerhört tacksam till att få denna hjälp nu i början.
Annars är jag tacksam och glad av att vara här och kommer gärna i kontakt med andra inom partiet här på forumet och IRL.
Mvh
Tony