Forum

Gemensamt enade i valet?

Säg HEJ och presentera dig själv.
Har du frågor eller funderingar?

Ena folket

Omröstningen slutade 2010-09-12 14.50

Jag vill vara med om att ena landets invånare inför valet 2010 (även genom att bjuda in andra lokala och regionala partier).
1
50%
Nej, jag vill inte jobba för en enad grupp ihop med andra lokala och regionala partier inför valet 2010.
1
50%
 
Antal röster : 2

Gemensamt enade i valet?

Inläggav Valdi » 2010-09-11 14.50

Hej,

Skickar ut en inbjudan till Er, precis som alla mindre, lokala och regionala partier som kämpar för folkets röst och ett mer demokratiskt system.

Inför valet 2010 söker jag samla alla till att gemensamt visa meborgarna att det finns ett alternativ till dagens stora politiska partier. Många av oss har olika frågor på agendan och kanske tycker olika i sakfrågor, men alla har vi det gemensamma att vi kämpar för invånarnas hjärtefrågor! Det kan röra sig om alltifrån en järnvägsfråga, sammanslagningar av kommuner eller helt enkelt att befolkningen ska få mer att säga till om.

Jag finner inte nödvändigheten att beskriva för Er som sedan tidigare är med i detta forum, hur det ska vara istället, men tanken är att vi alla hjälps åt att lyfta fram varenda litet parti som i grund och botten står för mer makt åt väljarna. Det blir konkurrentlöst då de flesta är i olika städer och regioner och i vissa fall kandiderar till riksdagen.

Först ut, för att medvetandegöra hela landets befolkning om att vi finns, är att vi får mediautrymme. Det är inte försent! Vi har drygt en vecka på oss. Vi kan få alla lokala medier att inte bara skriva om oss, utan att även ta oss på allvar om vi visar på att den här rörelsen finns i så gott som alla Svergies städer och byar.

Så frågan rakt ut till partiets medlemmar i AD (om jag nu lyckats hitta rätt forum med denna nystartade tråd) om det finns ett intresse av att faktiskt spränga 4%-spärren genom att gå med på att ihop med andra hårt kämpande individer och partier göra slag i saken och visa att en politisk revolution har grunden i en direkt demokrati? Flera lokala partier, från Ronneby upp till Sundsvall så här långt, har tackat ja till medverkan.

Meddela mig gärna via detta forum inom 24 timmar eller via min mail valdi@valdi2010.com.

/ Statsministerkandidaten
Valdi
 
Inlägg: 2
Registrerad: 2010-09-11 14.25

Re: Gemensamt enade i valet?

Inläggav Magnus Gustavsson » 2010-09-12 10.44

Hej, Valdi!

AD har gjort flera försök i den här vägen, och givetvis är vi intresserade!!
Jag har numera varit med och startat ett nytt DD-parti som ställer upp i samtliga kommuner, landsting och riksdagen!
Se vidare på www.tillit.org
Jag kontaktar dig via mail nu!
Jag uppmanar AD att ta tag i detta, själv jobbar jag via TilliT med detta!

MVH/
Magnus Gustavsson
Aktivdemokrati +
TilliT
Tänk inte 4%, det är det de etablerade partierna vill få dig att göra.
Tänk på framtiden och vad Du vill att Sverige skall vara.

MVH/
Magnus
Användarvisningsbild
Magnus Gustavsson
Medlem i partiet
 
Inlägg: 3111
Registrerad: 2006-01-18 00.54
Ort: Hindås

Re: Gemensamt enade i valet?

Inläggav MrPerfect72 » 2010-09-12 20.44

AD aer partiet foer dig Valdi. Jag uppmanar dig att skriva ditt namn paa blanka valsedlar under namnet Aktiv Demokrati detta val och ge till dina supportrar! naesta val aer du kanske med i ett mer organiserat valsamarbete?

http://aktivdemokrati.wordpress.com/201 ... samverkar/
http://valsamverkanspartiet.wordpress.com/ - Valsamverkan som kommer gynna demokratin och AD
Användarvisningsbild
MrPerfect72
 
Inlägg: 3093
Registrerad: 2006-01-18 09.52

Re: Gemensamt enade i valet?

Inläggav Valdi » 2010-09-14 11.43

Tackar för inbjudan MrPerfect! Vi får se hur det blir och hur jag gör.

/ Valdi
Valdi
 
Inlägg: 2
Registrerad: 2010-09-11 14.25


Återgå till Övrigt



Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster

cron
π