Forum

Träffar i Göteborg i sommar 2010

Säg HEJ och presentera dig själv.
Har du frågor eller funderingar?

Träffar i Göteborg i sommar 2010

Inläggav jonas » 2010-05-03 21.46

Jag kommer att ta upp olika idéer för en bättre värld på ett möte/studiecirkel den 21:e maj kl 17-21 på Sensus i Göteborg, Södra Hamngatan 29, sal 13.
Där kommer jag att ge en introduktion till idén bakom Aktiv Demokrati samt flera andra saker. Alla är välkomna som tillfälliga gäster eller fasta deltagare i studiecirkel.

Vid senare tillfälle kommer vi att ha minst ett tillfälle enbart ägnat till dynamisk direktdemokrati.

Där efter kommer jag att ordna minst ett föredrag för större publik. Ca 100 personer.

Vad sägs om att skapa forum för olika lokalavdelningar av Aktiv Demokrati? Kanske även valstuga? :-)
Användarvisningsbild
jonas
Medlem i partiet
 
Inlägg: 3687
Registrerad: 2006-09-18 22.57
Ort: Göteborg

Re: Träffar i Göteborg i sommar 2010

Inläggav MrPerfect72 » 2010-05-09 16.26

jonas skrev:Jag kommer att ta upp olika idéer för en bättre värld på ett möte/studiecirkel den 21:e maj kl 17-21 på Sensus i Göteborg, Södra Hamngatan 29, sal 13.
Där kommer jag att ge en introduktion till idén bakom Aktiv Demokrati samt flera andra saker. Alla är välkomna som tillfälliga gäster eller fasta deltagare i studiecirkel.

Vid senare tillfälle kommer vi att ha minst ett tillfälle enbart ägnat till dynamisk direktdemokrati.

Där efter kommer jag att ordna minst ett föredrag för större publik. Ca 100 personer.

Vad sägs om att skapa forum för olika lokalavdelningar av Aktiv Demokrati? Kanske även valstuga? :-)


Synd att jag befinner mig paa annnan plats. Det skulle vara mycket intressant.

Jag tycker att det finns all anledning foer lokala forum i de staeder daer det inte redan finns lokala intressen foer direktdemokrati.
http://valsamverkanspartiet.wordpress.com/ - Valsamverkan som kommer gynna demokratin och AD
Användarvisningsbild
MrPerfect72
 
Inlägg: 3093
Registrerad: 2006-01-18 09.52


Återgå till Övrigt



Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster

cron
π