Forum

Intressekoll i Mariestad och Götene

Skriv här om du vill starta en lokalavdelning

Intressekoll i Mariestad och Götene

Inläggav Sudden » 2013-08-16 03.08

Om Du händelsevis finns i eller i närheten av Mariestad och/eller Götene så ta kontakt med mig på email: pointlinker@gmail.com eller ring mig: 073-8078145. Du får kalla mig Sudden :D

Mötena sker en gång i månaden och i första hand med fokus på att upptäcka och utbilda varandra i hur AD fungerar. Vi kan vara till hjälp för dem som har svårt med teknik men ändå vill delta med åsiktsutbyten och lägga röster. Vi kan göra besök hos olika lokalavdelningar och berätta hur de kan ha fördel av att synas genom AD. Ja det finns säkert något som kan roa eller kanske bara kravlöst komma att träffas en stund i månaden.

Hoppas vi ses - Sudden
Sudden
Medlem i partiet
 
Inlägg: 20
Registrerad: 2011-04-24 00.11

Re: Intressekoll i Mariestad och Götene

Inläggav peteri » 2013-08-16 11.21

Grymt initiativ Sudden! :)

Vi kör ett infomöte på Skype som en sorts info och fortbildning i AD och flytande demokrati. Om du känner behov att "träffa" oss eller att du är osäker på något och vill fråga om det kan du göra det på mötet. Välkommen!

Tuesday, August 20, 2013
Time8:00pm until 8:45pm
Where
Skype Lägg till peter.iwanek som kontakt på Skype så hjälper vi dig rätt.
Description
För intresserade, engagerade och frågvisa. :)

Vi berättar lite om Aktiv Demokrati, svarar på frågor om AD och fångar upp intresse. En chans att lära känna varandra och Aktiv Demokrati skulle man kunna säga.

Mötet kan bli längre om behov finns. Känner ni någon som skulle vilja komma, tipsa dom gärna om mötet. Vi kommer köra mötet återkommande den 1:a & 3:e tisdagen i varje månad. Samma tid och plats.

Mötesvärdar: Peter Iwanek & Hedy Mahmoudi.

Lägg till peter.iwanek som kontakt på Skype så hjälper vi dig rätt.


https://www.facebook.com/events/547694871962226/
peteri
Medlem i partiet
 
Inlägg: 424
Registrerad: 2012-06-30 15.45
Ort: Göteborg


Återgå till Starta lokalavdelning



Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst

π