Forum

Talesmän och mediakontakt

Utveckling av text, broschyrer, filmer och reklam

Talesmän och mediakontakt

Inläggav zwetsloot » 2013-09-24 01.46

Läste ngn stans att ad behövde nya talesmän. Jag är gjärna en officiell talesman f partiet. Jag kan även vara en mediakontakt m mitt telnr s man kan nå mig på f partiets räkning,främst då media. Jag är kanske kontroversiell som person m d behöver inte va ngt hinder ty jag e bra på å kanalisera saker om än ibland impulsiv. M jag låter andra bedöma min lämplighet m jag står t förfogande t ovan nämnda.
zwetsloot
 
Inlägg: 6
Registrerad: 2013-07-12 22.32

Re: Talesmän och mediakontakt

Inläggav zwetsloot » 2013-09-24 02.17

Talesman å partiförespråkare osv e jag ju redan här i lysekil. Har haft kontakt med ett qar lokala media i samband m ads uppstartande av en lokal förening här i lysekil. Hade först en lovande inledande kontakt m lysekilsposten m d blev ingen artikel troligen p g a min person(både känd å ökänd här i denna småstad)å lp kommer förmodligen ha kalla handen f oss åtminstone tes jag kan bli utbytt,tyvär. Men jag hade m en lyckad kontakt m tidningen bohuslänningen m huvudkontor i uddevalla där min svåger e en känd profil som målvakt i oddevold,så där blev d en artickel. Jag har lätt f å uttrycka mig i skrift å hade tänkt å skriva debattartiklar å ämnesartiklar vilket jag skrivit om i media på forumet. Vad min titel skulle kunna vara e tex oberoende talesman f ad... Nu kallar jag mig f partiets samordnare i lysekil utan att d e sanktionerat av styrelsen. Jag e ej formellt medlem i partiet m i morgon postas medlemsavgiften t Fredrik liljegren så jag hoppas jag snart e fullvärdig. Hej hopp
zwetsloot
 
Inlägg: 6
Registrerad: 2013-07-12 22.32


Återgå till Media



Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst

π