Forum

Använd seriöst telemarketingföretag för att få ut ert budska

Hur AD når ut med sitt budskap

Använd seriöst telemarketingföretag för att få ut ert budska

Inläggav jonas » 2011-06-10 11.09

Det kom ett brev:
Varja skrev:Idé för att marknadsföra aktiv demokrati.
http://blogg.aftonbladet.se/prisonersofthesystem

Poängen är att göra en bra deal med marketing företaget, inga initiala kostnader utan låt dem tjäna sina pengar även om ration är mer tillfallande deras bolag.
vinst: AD Får ut sitt budskap till svenskarna med starka budskap som ni själva styr.
ex att ni fokuserar på vad som engagerar svenskarna nu...ELPRISERNA...skriv ihop en kampanj och sätt AD namn bakom
Det finns inte en svennebanan som inte skulle backa upp AD i ett sådant fall, Det gäller bara att trycka på dem bra punkterna....när svenne har fått upp ögonen för Ad så kan ni sedan berätta mer om ert program genom denna ekonomiska marknadsföring som Pool media hade med hem och skola fast med bättre deal och intelligens
Om ni inte förstår är det bara skriva till mig
Aktiv Demokrati byter namn till Direktdemokraterna.
Vi håller på att migrera till http://www.direktdemokraterna.se

Deltag i våra möten för att hjälpa till att föra partiet framåt.
Användarvisningsbild
jonas
Medlem i partiet
 
Inlägg: 3687
Registrerad: 2006-09-18 22.57
Ort: Göteborg

Re: Använd seriöst telemarketingföretag för att få ut ert bu

Inläggav gilroitto » 2011-06-10 22.26

Nej. Jag tror knappast vi är de enda som fått detta fantastiska erbjudande, och jag tycker våra pengar kan användas betydligt klokare för marknadsföring.
/Gil Roitto
Användarvisningsbild
gilroitto
Medlem i partiet
 
Inlägg: 787
Registrerad: 2006-09-03 00.33
Ort: Malmö

Re: Använd seriöst telemarketingföretag för att få ut ert bu

Inläggav jonas » 2011-06-11 21.17

Jag förmedlar svaret:

Ja hade fel angående andra partiers hemsidor dem suger fett.

Vad jag eferlyster är en teknik vänlig sajt, interaktiv med youtube klipp och innovativa lösningar, gör en sida som det kan tänkas att se ut i framtiden enligt ert röstningssystem, där man ser svensson impact på sveriges framtid. alltså inget stel hemsida utan levande. där man kan se vad andra tycker direkt och hur variablar ändras och boxar att klicka på med intervjuver med människor på gatan.

det finns många ideer till....spåna på bara...javisst ett masterdont jobb att trixa ihop en sådan hemsida....men det behövs och med dem framtids visioner ni har att implementera aktiv demokrati i sverige på ett praktiskt sätt...så är det denna väg ni måste gå...för att slakta det sjuka envåldshärskar system som är nu rådande.

Gällande killen svar på min tråd missuppfattar han fullständigt vad jag säger.....det är uppenbart att den tjommen är en symaptisör men har ingen känsla för försäljning och entreprenörskap......han begriper inte att aktiv demokratis ekonomiska ledare skall ta kontakt med ett seriöst marketing företag och göra en deal....INTE bli erbjuden.....NI SKALL FÖRA BEFÄLET inte ha mössan i handen....slutresultatet är att ni får pengar till er hemsida, budskapet kommer ut på alla handa medier......marketingföretaget tjänar visserligen mer pengar än er, men om ni kan nå break even samtidigt som ni får ut era budskap och en internetsajt till en början... ja då är det helt klockrent.

Ni har Så in i helv....mycket jobb, framför er, men se till att blanda eller ta råd från riktiga entreprenörer gällande ledande av ert parti så att ni inte fastnar på argumentationer och kommer ingenstans....som jag kan tänka mig att ni gör....för ni har kanon grejor att komma med....däremot har ni inte tiden på er sida så sätt i deg.

Ha det fint
Pierre
Aktiv Demokrati byter namn till Direktdemokraterna.
Vi håller på att migrera till http://www.direktdemokraterna.se

Deltag i våra möten för att hjälpa till att föra partiet framåt.
Användarvisningsbild
jonas
Medlem i partiet
 
Inlägg: 3687
Registrerad: 2006-09-18 22.57
Ort: Göteborg


Återgå till Kommunikation



Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster

cron
π