Forum

Kung Martins parti

med partier, organisationer, föreningar, med mera

Re: Kung Martins parti

Inläggav Magnus Gustavsson » 2012-09-11 13.41

Avslutar nu kommentarer om andra partier i denna tråd eftersom det inte leder framåt.


Håller med.
Dags att jobba utåt istället!
Tänk inte 4%, det är det de etablerade partierna vill få dig att göra.
Tänk på framtiden och vad Du vill att Sverige skall vara.

MVH/
Magnus
Användarvisningsbild
Magnus Gustavsson
Medlem i partiet
 
Inlägg: 3111
Registrerad: 2006-01-18 00.54
Ort: Hindås

Re: Kung Martins parti

Inläggav MrPerfect72 » 2012-09-12 11.19

Så om er plötsliga diskussion om Göteborgspaketet i denna tråd (orsak okänd) är över så är det fritt fram att kommentera det sista jag sade.

[quote]Delibirativ diskurs och mindfullness betyder att man är hövlig. Att vara hövlig betyder att man inte använder retoriska tricks som ex. kontrollord, vilket du gjorde, som har för avsikt att undvika faktum. Det betyder att man bekräftar eller tar fram en annan ståndpunkt av det man diskuterar och underbygger det med fakta.[/quote]

...eller vill ni inte ta den diskussionen? Är den inte behaglig?
http://valsamverkanspartiet.wordpress.com/ - Valsamverkan som kommer gynna demokratin och AD
Användarvisningsbild
MrPerfect72
 
Inlägg: 3093
Registrerad: 2006-01-18 09.52

Re: Kung Martins parti

Inläggav Magnus Gustavsson » 2012-09-16 20.13

Jag tycker dina ideer om kungar känns obehagliga, ja.
Släpp det.
Tänk inte 4%, det är det de etablerade partierna vill få dig att göra.
Tänk på framtiden och vad Du vill att Sverige skall vara.

MVH/
Magnus
Användarvisningsbild
Magnus Gustavsson
Medlem i partiet
 
Inlägg: 3111
Registrerad: 2006-01-18 00.54
Ort: Hindås

Re: Kung Martins parti

Inläggav MrPerfect72 » 2012-09-17 12.00

Magnus. Ditt obehag av en god upplyst folkung, vald av folket, ska du titta djupare på och förstå! Vad är det som är obehagligt med detta? Om du inte vill se sanningen som den är fråga dig då varför du vill vara med och fatta beslut baserat på osanning och hur detta på något minsta vis skulle kunna vara bra för framtidens barn! ;-)

Fråga dig sedan hur en infiltrerad demokrati där religiösa blint troende styr valet av ledare skulle kunna vara bra för framtiden! Är inte det mer obehagligt?
http://valsamverkanspartiet.wordpress.com/ - Valsamverkan som kommer gynna demokratin och AD
Användarvisningsbild
MrPerfect72
 
Inlägg: 3093
Registrerad: 2006-01-18 09.52

Re: Kung Martins parti

Inläggav Magnus Gustavsson » 2012-09-17 20.44

Jag ser inte hur du skulle kunna undvika det senare scenariot med ditt upplägg.
Representativ makt korrumperar.
Tänk inte 4%, det är det de etablerade partierna vill få dig att göra.
Tänk på framtiden och vad Du vill att Sverige skall vara.

MVH/
Magnus
Användarvisningsbild
Magnus Gustavsson
Medlem i partiet
 
Inlägg: 3111
Registrerad: 2006-01-18 00.54
Ort: Hindås

Re: Kung Martins parti

Inläggav MrPerfect72 » 2012-09-22 12.49

Jag kan inte korrumperas. Jag har helt enkelt nått för högt i min mentala utveckling. Kanske har du svårt att inse detta av egen oförmåga, men jag försäkrar dig att det är fullt möjligt att nå en sådan nivå och jag rekommenderar att du når den INNAN du blir kung.

Hade jag haft ett korrupt sinne hade jag redan varit med i ett av de religiöst styrda partierna och ridit på deras religiösa okunskap som baserar sig på en vilja att fälja saker blint och inte diskutera sakligt och förstå saker djupt innan beslut i långsiktigt allmänintresse.

Jag är alltså utvald att leda av goda orsaker och jag har skapat en ny ordning i Kung Martins Parti av ovanstående orsak.
http://valsamverkanspartiet.wordpress.com/ - Valsamverkan som kommer gynna demokratin och AD
Användarvisningsbild
MrPerfect72
 
Inlägg: 3093
Registrerad: 2006-01-18 09.52

Föregående

Återgå till Samarbete med andra grupper



Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst

cron
π